Актуальність і перспективність досвіду
Сучасне життя, науково-технічний прогрес, стан довкілля вимагає якісних змін змісту середньої освіти, змін у формах та методах навчально-виховного процесу, спрямованих на засвоєння соціально-психологічних компетентностей учнів.
Робота за Державним стандартом базової і повної загальної освіти, використання інтегровано-діяльнісного підходу до вивчення основ здоров'я ви-
магає продовження формування в учнів і застосування ними навичок здорово-го і безпечного способу життя.
Теоретична база досвіду
Теоретичною базою досвіду є гуманізація процесу формування і розвитку здоров'язбережувальної компетентності учнів на засадах розвитку життєвих навичок ( Т.В.Воронцова ), особистісно-зорієнтований підхід до навчання осно-вам здоров'я ( Т.Є.Бойченко ).
Досвід за інноваційним потенціалом
Досвід є модифікованим, тому що він пов'язаний з удосконаленням і раці-оналізацією відомих у педагогічній науці ідей, методик і технологій.
Інформаційно-педагогічна модель досвіду
Гуманістичний
підхід дає змогу організувати навчально-виховний процес через різноманітну
діяльність учнів в межах навчальної програми.Учні отримують необхідні знання
методом активізації сприйняття об'єктів і явищ навко-лишнього світу;
спостереження, виконання вправ на розвиток уяви та творчого підходу до
виконання завдань, практичних робіт; виконання вправ з моделювання явищ та надзвичайних ситуацій
навколишнього середовища.
Результати
запровадження досвіду
Учні, що вивчають предмет
" Основи здоров'я", швидко і легко здобу-вають нові знання,
використовують їх у повсякденному житті, набуваючи життєвих навичок:
--дбайливе ставлення до життя і здоров'я;
--уміння приймати рішення у різноманітних життєвих
ситуаціях:
--спілкування з ровесниками та старшими:
--співчуття та милосердя:
--протистояння виявам насилля в учнівському колективі:
--безпечна поведінка в побуті, на природі, тощо.
Комментариев нет:
Отправить комментарий