Уроки
Стихійні лиха https://drive.google.com/open?id=1E1D9rZgSZAGBQDYIHR1B-6cAhSVL3uXO
Опасная природа https://drive.google.com/open?id=10GxVWiPj4zq3BPLN3Yk0TIpnyld0fZQw
Надзвичайні ситуації https://drive.google.com/file/d/1WSS02K6qL4cMt1NSsI-2ATcOpQ9VDNZl/view?usp=sharing
Тварини https://drive.google.com/file/d/1IJUgT67pUP_B_SUHVckxuqM5-flCqknq/view?usp=sharing
Рослини https://drive.google.com/open?id=1BK8xhe6aZ-ETnDKvpQwHDMXcggK9EzRr
Загадки https://drive.google.com/open?id=1ZCYLxrMHfGN4ksn9d7FuLLNoA4fv6Yub
Матеріали до уроку ОЗ в 6 класі "Стихійні лиха"
Стихійні лиха https://drive.google.com/open?id=1E1D9rZgSZAGBQDYIHR1B-6cAhSVL3uXO
Опасная природа https://drive.google.com/open?id=10GxVWiPj4zq3BPLN3Yk0TIpnyld0fZQw
Надзвичайні ситуації https://drive.google.com/file/d/1WSS02K6qL4cMt1NSsI-2ATcOpQ9VDNZl/view?usp=sharing
Тварини https://drive.google.com/file/d/1IJUgT67pUP_B_SUHVckxuqM5-flCqknq/view?usp=sharing
Рослини https://drive.google.com/open?id=1BK8xhe6aZ-ETnDKvpQwHDMXcggK9EzRr
Загадки https://drive.google.com/open?id=1ZCYLxrMHfGN4ksn9d7FuLLNoA4fv6Yub
Тема. Профілактика захворювань,
що набули соціального
значення.
Мета: - домогтися
засвоєння учнями знань
наркотичного законодавства
України;
-
розвивати
здатність до протидії
небезпечним пропозиціям нарко-
ділків:
-
виховувати
бережне ставлення до
свого здоров'я, обирати
здоро-
вий спосіб
життя.
Тип заняття: -
урок – рольова гра.
Обладнання і матеріали:
підручники ОЗ, зошити,
ручки, роздатковий ма-
теріал, стікери,
Хід уроку
1.Організаційний момент.
Привітання. Створення
позитивного настрою / наш
девіз – посміхайся
всім
назло, щоб сьогодні
повезло !/ Перевірка готовності
до уроку.
11. Повторення. Відповіді
на питання:
-
наслідки вживання наркотиків;
-
наркотична залежність, абстинент ний
синдром;
- ознаки і
механізми виникнення залежності.
111. Мотивація навчальної діяльності.
- Що
хочете дізнатися?
- Що
ви чекаєте від
сьогоднішнього уроку?
- Чи
знадобляться вам знання,
отримані на уроці?
1У. Оголошення теми та
плану уроку.
о
|
а
|
с
|
а
|
л
|
и
|
н
|
в
|
к
|
н
|
ь
|
р
|
к
|
о
|
т
|
м
|
а
|
н
|
д
|
в
|
і
|
з
|
е
|
о
|
15
|
7
|
21
|
19
|
8
|
3
|
10
|
20
|
1
|
16
|
9
|
2
|
14
|
17
|
22
|
4
|
13
|
6
|
18
|
23
|
5
|
12
|
11
|
24
|
Назву теми
уроку ми дізнаємося
тоді, коли ви
розгадаєте кросворд.
Молодці!Тема уроку – Кримінальне законодавство.
План уроку.
1.Положення наркотичного
кримінального законодавства України.
2.Протидія залученню
до вживання наркотиків.
У.Вивчення нового
матеріалу. Положення
кримінального законодавства України
у сфері боротьби з
розповсюдженням наркотиків.
Наркотичні
речовини використовуються у
всьому світі у
медицині для полегшення
страждань хворих, при
хірургічних операціях. Хворим
лікарі дають ці
речовини чітко дозовано,
тому ніякої шкоди для
здоров'я немає. Але
є люди, які
самостійно, безконтрольно, вживають
наркотики заради задоволення. Вони наражають
себе на небезпеку
- згодом виникає
залежність та хвороба. А
ще є такі
ділки, які незаконно
виробляють та продають
наркотики, збагачуючись на
цих оборудках. У світовому
масшта-бі кількість жертв
наркоманії більша, ніж
в усіх відомих
війнах і ката-строфах.
Не випадково кажуть,
що наркотики можуть
стати стратегічною зброєю
проти цілих країн.
В усіх країнах
світу незаконні оборудки
з наркотиками караються
за законом. В Україні
кримінальний кодекс у
сфері боротьби з
розповсюдженням наркотиеів теж передбачає сувору
відпові-дальність. Пам'ятайте - незнання законів
не звільняє від відповідальності!
Діти!
Зараз ви
в ігровій формі
продемонструєте випадки порушення
наркотичного законодавства України.
Не хвилюйтесь, це
всього лише гра,
до вас ваша
роль в дійсності
не має ніякого
відношення.
Рольова гра
проходить за такими
правилами: до зали
суду заводять порушника
наркотичного законодавства /
виробник наркотиків, перевізник, розповсюджувач, торговець,
покупець, наркоман, наркоділок,
крадій та інше
- з відповідними
стікерами / якому суддя оголошує вирок
згідно чинного законодавства.
№
|
Стаття
|
Зміст
|
Строк, років
|
1
|
229-1/1
|
Незаконне виробництво, придбання,
збереження, перевезення пересилання,
збут
|
3 – 10
|
2
|
220-1/2
|
Теж саме,
повторно, за змовою,
із залученням дітей,
в міс-цях масового
перебування людей
|
5 - 12
|
3
|
229-2/1
|
Розкрадання наркотичних, психотропних речовин
|
3 - 5
|
4
|
229-2/3
|
Теж саме
в крупних розмірах
|
7 - 15
|
5
|
229
-6/!-3
|
Незаконне виробництво, виготовлення, придбання
без мети збуту
|
2 - 8
|
Наркотичним
законодавством України передбачена
відповідальність.
Отже молодці! Гарно
зіграли свої ролі.
Виявляється, що незаконні
дії з навкотичними
речовинами в Україні
ведуть до кримінальної
відповідаль-ності. У вас
є запитання стосовно
теми уроку?
У1. Фізхвилинка. Гарно
працювали хлопці та
дівчата ,
Час настав
відпочивати!
Швидко встали
із-за парт,
Чітко вишикувалися
в ряд!
1.Вправа на збереження
гостроти зору.
2.Вправи на координацію
рухів.
У.Вивчення
нового матеріалу / продовження /. Протидія залученню до вживання наркотиків.
Може статися
така ситуація у
вашому житті, коли
вам буде запро-поновано вжити
наркотичну речовину.Ви знаєте,
що наркотики - це не-безпечна
речовина для організму
підлітка. Тому краще
відразу рішуче сказати
"Ні" , хоч це і не так
просто. Вас можуть переконувати,
що так роблять
всі, що, завдяки
наркотикам, розкриваються нові
здібності, появ-ляється можливість
розв'язування проблем тощо. Але
все це неправда!
Вам можуть погрожувати,
можуть шантажувати, глузувати
з вас. Варіантів
може бути безліч.
Вихід тільки один
- переконлива і
категорична відмова!
Схема
відмови від небезпечної
пропозиції
Рішуче
відмовся, переконливо
скажи "НІ"
1
|
Поясни рішучу
відмову
2
|
Виклади власну
думку щодо дозвілля 4
|
Переведи розмову
на іншу тему 3
|
Запропонуй інше
заняття
5
|
Говори твердо
і переконливо
6
|
Міміка і
жести повинні відповідати
словам 8
|
Дивитися в
очі співрозмов-нику 7
|
Чому не працює блог?
ОтветитьУдалитьТермін дії карантину продовжено до 2 ЛЮТОГО! продовжуйте наповнювати блог!